Konsultationer:
Konsultationer og hjemmebesøg foregår kun efter aftale.

En almindelig konsultation er af 15 minutters varighed, kan foregå ved fremmøde og via videokonsultation. Vi gør opmærksom på, at skulle du blive mere end 5 minutter forsinket, er det op til din læge at vurdere/bestemme om tiden må rykkes til en anden dag eller kan nås på den resterende tid.

En akuttid, som vi tilbyder dagligt mellem kl.13-14, efter telefonisk visitation, er som udgangspunkt af 5-10 minutters varighed. Vi beder derfor om forståelse for, at vi har flere akutte patienter som venter og derfor kun har mulighed for at tage en akut problemstilling op.

Videokonsultation:

Det er nu muligt at benytte sig af videokonsultation efter aftale med læger og personale. Det kræver man har “Min læge” app på sin telefon eller computer.

Telefonkonsultation:
Der er telefonkonsultationer dagligt fra 08-09. Telefonkonsultationen bedes anvendt ved akut opstået sygdom, samt ved anmodning om hjemmebesøg. Der kan i telefonkonsultationstiden også gives svar på specielle prøver og undersøgelser efter aftale.

Praksispersonale:
Det er muligt at få tid til blodprøvetagning, vaccinationer, diverse kontroller og undersøgelser mm. ved klinikkens praksispersonale, som er i tæt samarbejde med lægen. Ved at tilbyde selvstændige konsultationer ved praksispersonale nedsættes klinikkens ventetid væsentligt.

Tidsbestilling og fornyelse af recepter:
I tidsrummet fra 09-12 , kan der bestilles tid og medicin hos sekretariatet.
Husk at du også kan bestille tider, og forny dine recepter fra selvbetjening i højre side!

Kommunikation via hjemmesiden:
Fra selvbetjening i højre side kan du bestille tider, forny dine recepter og modtage prøvesvar. Du kan også sende korte spørgsmål til lægen og læse svar. Vi bestræber os på at svare mails hurtigst muligt, typisk inden for et par dage, men lægen har i følge overenskomsten 5 hverdage før svaret senest skal foreligge. Hvis det drejer sig om spørgsmål, hvor du har behov for et akut svar, beder vi dig i stedet kontakte lægehuset i telefontiden.

For at anvende selvbetjening, skal du oprette dig som bruger i selvbetjening i højre side, du vil ved oprettelsen have mulighed for at sende  spørgsmål til lægen.

Du kan også modtage svar på prøver og undersøgelser via online funktionerne, ofte kan vi give et kort fyldestgørende svar online, men er vi i tvivl finder vi naturligvis en tid til dig. Såfremt du ønsker svar på prøver elektronisk, skal du blot fortælle dette når du er til undersøgelsen.

Lægevagten:
Efter kl 16 på hverdage, samt i weekender og på helligdage kan lægevagten kontaktes på telefon:
1813
Du kan læse mere om lægevagten, og hvordan du bruger den rigtigt her: www.laegevagten.dk